План
заходів щодо профілактики булінгу в КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ «МЕРЕФ'ЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5 З ДОШКІЛЬНИМ ПІДРОЗДІЛОМ» МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностичний етап | ||||
1 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: –спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти; –опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; –соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; –визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах | Батьки здобувачів освіти | Протягом 2022 року | Адміністрація ліцею |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Класні керівники | Лютий 2022 року | Криворотенко Н.О. заступник директора з ВР |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогічний колектив | Лютий 2022 року | Криворотенко Н.О. заступник директора з ВР |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовж року | Криворотенко Н.О, заступник директора з ВР |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень 2022 року | Адміністрація ліцею |
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Квітень 2022 року | Зінченко О.В., практичний психолог |
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Криворотенко Н.О. заступник директора з ВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | Учителі інформатики |
4 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники, учителі літератури, історії |
5 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-11 | Грудень 2022 року | Класні керівники, практичний психолог |
6 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1-11 | 16-20 грудня | Класні керівники, учителі-предметники |
Робота з батьками | ||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Криворотенко Н.О. заступник директора з ВР |
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Квітень 2022 року | Учителі інформатики |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Учителі інформатики |
Коментарi