/Files/images/statut_2019/Тел._гаряч._ліній.jpg

Порядок

реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

1. Директор має розглянути звернення у встановленому порядку.

2. Директор створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

/Files/images/зупинемо.jpg

ОПЕРАТИВНІ ДІЇ ВЧИТЕЛІВ

Вирішальна роль у боротьбі з булінгом належить вчителям. Але впоратися з цією проблемою вони можуть тільки з-за підтримки адміністрації школи, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій.

Для успішної боротьби з насильством у школі потрібно:

По-перше, дисциплінарні заходи повинні мати виховний характер, а не каральний. Осуд, зауваження, догана мають бути спрямовані на вчинок учня і його можливі наслідки, а не на особистість порушника правил.

По-друге, жоден випадок насильства або цькування не повинен лишитися без уваги. Учням важливо пояснити, що будь-які насильницькі дії, образливі слова є неприпустимими. Реакція має бути негайною. Зупинити бійку, припинити знущання та більш суровою при повторних випадках агресії.

По-третє, при аналізі ситуації необхідно з’ясувати, що трапилось, вислухати обидві сторони, поговорити з кривдником, щоб зрозуміти чому він або вона так вчинили. До такої розмови варто залучити шкільного психолога.

Кiлькiсть переглядiв: 399

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.